Jump to content

DKL LYS FORD KUGA


bordobijeli

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Da fungerer mine LED DRL som de skal og det måtte jeg finne ut av uten hjelp fra Ford :smartass: .

Full styrke uten nærlys og park når bilen er startet og bryter står i pos 0. Dimmes når bryteren vris til park eller nærlys.

 

LEDDRL2.jpg

 

LEDDRL11.jpg

 

Bryter i pos 0. (bilen er startet)

 

LEDDRL21.jpg

 

Bryter i pos park.

 

LEDDRL40.jpg

 

bryter i pos nærlys.

 

Tusen takk for tilbakemelding bordobijeli. Jeg er selv meget fornøyd med disse. Dine fra MS Design er også flotte. Det er bare forskjellig design, men gir ganske likt lysbilde.

Edited by victor

Victor

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

No problemo :) Ser at du har på bildet nr 3 de små lyktene på. De har koblet de fra hos meg.

Da fungerer mine LED DRL som de skal og det måtte jeg finne ut av uten hjelp fra Ford :smartass: .

Full styrke uten nærlys og park når bilen er startet og bryter står i pos 0. Dimmes når bryteren vris til park eller nærlys.

 

LEDDRL2.jpg

 

LEDDRL11.jpg

 

Bryter i pos 0. (bilen er startet)

 

LEDDRL21.jpg

 

Bryter i pos park.

 

LEDDRL40.jpg

 

bryter i pos nærlys.

 

Tusen takk for tilbakemelding bordobijeli. Jeg er selv meget fornøyd med disse. Dine fra MS Design er også flotte. Det er bare forskjellig design, men gir ganske likt lysbilde.

 

Hos meg lyser de i pos.0. Begge lyser i pos. 2 eller vanlig lys. 2010 modell.

 

Jeg har også montert led lys (MSDESIGN) ,men de får ikke på ford til at de lyser når bryteren er i pos.0

Bare på 2012 mod?

Noen som kan hjelpe meg her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

No problemo :) Ser at du har på bildet nr 3 de små lyktene på. De har koblet de fra hos meg.

 

Ja, det diskuteres hva som er riktig. Dersom orginale parklys forran kobles fra er problemt at dersom du ikke har bilen startet mangler du parklys. I allefall slik jeg har koblet dette.

Edited by victor

Victor

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Da fungerer mine LED DRL som de skal og det måtte jeg finne ut av uten hjelp fra Ford :smartass: .

Full styrke uten nærlys og park når bilen er startet og bryter står i pos 0. Dimmes når bryteren vris til park eller nærlys.

 

LEDDRL2.jpg

 

LEDDRL11.jpg

 

Bryter i pos 0. (bilen er startet)

 

LEDDRL21.jpg

 

Bryter i pos park.

 

LEDDRL40.jpg

 

bryter i pos nærlys.

 

Tusen takk for tilbakemelding bordobijeli. Jeg er selv meget fornøyd med disse. Dine fra MS Design er også flotte. Det er bare forskjellig design, men gir ganske likt lysbilde.

Hvor får en kjøpt desse?? ser bra ut

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...