Jump to content

Sierra ønskes kjøpt


Maarius

Recommended Posts

Ønsker å få tak i en relativt billig Sierra combi, helst med V6 2.8/2.9 :)

Om det feiler den noe og trenger noe arbeid, ta gjerne kontakt, trenger ikke å være noen strøken bil!

Rust er jeg heller ikke redd for.

5 eller 3 dørs! ... sedan er jeg ikke så interessert i.

Skilt eller ikke, helst skilt, men hvis ikke så ordner det seg også

 

Send meg gjerne en PM eller en mail mariushongslo@hotmail.com om noen har noe for salg :)

97524917

Edited by Maarius
Link to comment
Share on other sites

Har en 85 modell 5-dørs ghia med lite rust og 2,8 gasser og autolat. Kan mildt sagt kalles prosjekt, da den trenger en full mekanisk overgang, men er original v6 bil hvertfall. http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/59930-1985-ford-sierra-28-ghia-automat/

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Fælt mye arbeid med den der Zykotec... så jeg har mine tvil om at jeg er interessert.. men takker for tilbudet :)

Jeg kan jo få kjøpe tilbake GL'n ? hehe

 

Tenkte å beholde GL'n til jeg dør :P Men forstår godt at arbeidsmengden ser litt skremmende ut ja ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Heldiggris :) Har hatt to og det er absolutt god-skute. Om den ikke har rusta istykker (begge mine gjorde det :( )

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...