Jump to content

1985 ford Sierra 2,8 ghia automat


Zykotec

Recommended Posts

Selger unna et prosjekt da jeg har alt for mange. Er ganske nedplukket, men kan følge med omtrent alt som trenges for et prosjekt. Bilde er fra i fjor.

Er en original 5-dørs 2,3 ghia, men står en 2,8 med automat fra granada i den nå. Innsug og forgasser trengte jeg desverre til det andre prosjektet mitt,så den er ikke kjørbar. (er også mistenkt rådebank og gåen toppakning på den) Ganske lite rust i karroseriet da jeg kikket under sist gang, men hjulbuene bak begynner å smuldre litt i nerkant. AHr også plukket ut interiør og støtfanger/grill og lykter foran, men kortlykter og coswort-grill og L-støtfangere kan følge med. Står også ganske fæle cosworth 4x4 felger med ok piggfrie vinterdekk på(edti: er cosworth gule koni foran, aså cosworth felgene står bare på bak :P) . Bilen er for øyeblikket delebil for mitt andre v6 prosjekt, så hvilke deler som finnes blir forandret titt og ofte.

Bra prosjekt elelr delebil.

Bud over vrakpant for rullbar ganske ribbet bil + småpenger for alle andre deler som eventuelt ønskes.

PM eller ring 48291769 ved interresse.

Står i Brattvåg møre og romsdal

Har også haugevis med andre sierradeler, mest L og Xr4i

ghiaen001sk9.jpg

ghiaen004li4.jpg

Edited by Zykotec

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Synd den ikke er kjørbar, ellers kunne den fått ett liv her oppe i nord.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Mye rart :) En komplett bil i deler bl.a ++ har lovt bort noen deler (spindel og tank, men hadde nesten glemt hele greia :P )

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...