Jump to content

on the road again

Recommended Posts

Guest Lothar
Posted

Ah.. Den magiske tiden med sin første bil.. uforglemmelig

Guest sierra_raaner
Posted
:P hehe.. nei kan ik smelle denne. har jo hatt dn siden jg va 14.. mn følgeli kan skitt skje.. ;)
Posted

hadde sierra som første bil eg også.

blei berre meir og meir forelska:)

man no skal an på høggen:(

hatt an i 5 år. med og uten skilt. har ikke plass til an lenger.

her er et bilde av korsen an såg ut på sine glansdager:)

ombygd fra 2.0lat til ist

gled deg, du har mange gode år med en gudshit bil:)

Guest sierra_raaner
Posted
er ikke sikkert du kræsjer den, men er jaggu mye rart som er ute å kjører på veien. så fort gjort at sierraen får seg en smell da

ja d r sant det :(

Guest sierra_raaner
Posted

då kommer d powerfilter på, på fredag :D får laget boks i aluminium :D ;)

• 4 weeks later...
Guest sierra_raaner
Posted

da har jeg gått til innkjøp av en 86 mod sierra is coupe delebil.. Bilen er hel så jeg tenkte å sette over noen karoserideler. den lille spoileren som står (orginalt på is?) tenkte jeg og sette over på min bil.. lurte litt på kosn d ska festes. noen forslag? har ik veldig lyst til og sku igjenom koffortlokket :ph34r:

Guest sierra_raaner
Posted

da var powerfilteret på plass. Mangler skikkelig slange men det kommer det å. :)

Guest zr50sl
Posted
da har jeg gått til innkjøp av en 86 mod sierra is coupe delebil.. Bilen er hel så jeg tenkte å sette over noen karoserideler. den lille spoileren som står (orginalt på is?) tenkte jeg og sette over på min bil.. lurte litt på kosn d ska festes. noen forslag? har ik veldig lyst til og sku igjenom koffortlokket :ph34r:

prøv å få tak i no kraftig dobelt side teip eller no,så slepp du å lag hull i luka..

Guest sierra_raaner
Posted

vill d holde?

Guest sierra_raaner
Posted

hey.. bare lurte på om d r forskjell på radiotor i en 2.0 is och og en 2.0 doch? har en kompis som har en doch m ødelagt radiator.. så lurte på om han kunne bruke dn fra isèn min.. noen som veT?