Kai78 Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Ønsker å montere hvite sideblinklys på min -01 Mondeo, fra før har jeg gule. Noen som vet om jeg kan bruke blinklys fra facelift-modellen som kom i 2003? Hos Ford kunne de ikke svare meg. Takker på forhånd for tips!
MrFord Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 kan du ikke bare prøve?? “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Kai78 Posted January 6, 2011 Author Posted January 6, 2011 Kjedelig å bruke 400 kr på noe som kanskje ikke passer..
MrFord Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 trudde du hadde liggenes. sorry. men sjekk opp om dele nr er det samma. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
kimsa Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 De selger kvite blinklys til bilden din på bilextra for en mye rimeligere penge. 69,- per stykk tror jeg de koster. Døm har flere farger også Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
dohcboy Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 ja en kompis av meg har en 03 mod,den hadde orange blinklys, å han kjøpte nye hvite hos ford å satte på Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
MrFord Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 De selger kvite blinklys til bilden din på bilextra for en mye rimeligere penge. 69,- per stykk tror jeg de koster. Døm har flere farger også Det dumme med de uorignale er at de kan være litt anderledes og ikke helt tette. Så anbefaler å få tak i orginalt.Ser best ut og er tett. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Kai78 Posted January 6, 2011 Author Posted January 6, 2011 (edited) Da satser jeg på å kjøpe meg et sett. Ville jo vært merkelig om Ford plutselig begynte å kjøre en annen type blinklys etter to år. Kjøper originalt. Takk for hjelpen, alle sammen! Edited January 6, 2011 by Kai78
kimsa Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 (edited) Det dumme med de uorignale er at de kan være litt anderledes og ikke helt tette. Så anbefaler å få tak i orginalt.Ser best ut og er tett.Jeg har hatt fra bilextra på både mk1 mondeoen min og mk2 mondeoen jeg har nå og de har vært tette. Men ser selvfølgelig poenget. Er begrenset hvor mye fuktighet som kan komme inn da. Er tross alt pæreholder skrudd fast i plasten med gummi tetting som så stikkes inn i ett lite hull i skjermen, hvor det normalt sett ikke er vann med mindre innerskjærmene fjernes. Passformen til både mk1 og 2 er meget bra, men mk3 har jeg ikke prøvd. Min tidligere mk3 hadde klare glass orginalt Edited January 6, 2011 by kimsa Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
ford-racing Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 jupp passer rett over det , har gjort det samme selv _ "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Kai78 Posted January 12, 2011 Author Posted January 12, 2011 For ordens skyld kan jeg nevne at jeg fikk kjøpt hvite, originale sideblinklys i dag. De passet som bare det! Takk for innspillene, alle sammen!
Recommended Posts