Kverna Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Har vært litt uheldig/klumsete å brekke av eller knekke ene festet på solskjermen på min mondeo.Hadde skjermen nede, og da jeg satte meg inn slo jeg hodet i skjermen. Det er på førersiden, den delen inn mot midten hvor man kan løsne solskjermen.Noen som har art.nr eller en slik del liggende ? Evt. om det må byttes noe oppi taket :S Min fotoblogg
grcossie Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Er det trangt i Mondeoen din hehe Mener der er slik vanlig plast feste der, vipper opp et lokk og er en torx skrue bak
Kverna Posted January 26, 2011 Author Posted January 26, 2011 Er det trangt i Mondeoen din hehe Mener der er slik vanlig plast feste der, vipper opp et lokk og er en torx skrue bakEvt. jeg er lang med vannhode Ja har sett den skruen, problemet er at hele plastknotten har detti ut, så må ha ny Min fotoblogg
grcossie Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Åja plast klipset, som star i taket, der skruen er feata i.
Kverna Posted January 26, 2011 Author Posted January 26, 2011 Åja plast klipset, som star i taket, der skruen er feata i.Plastklumpen som holder selve skjermen, har detti ned og ut av hullet i taket. Vet ikke om dette er en to-delt sak som sitter der eller hvordan patenten er Min fotoblogg
Recommended Posts