Jump to content

Sierra RS Cosworth klistremerke ønskes!


batan

Recommended Posts

Hei!

 

Er det noen som har ( eller kjenner noen som har / kan lage) et orginalt klistremerke til Sierra RS Cosworth (bak på koffertlokket).

Det må være en orginal ford-del samt orginalt til min moonstoneblue bil :-)

 

Takker for alle svar :-)

 

 

Mvh. Trond Steen

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Er det noen som har ( eller kjenner noen som har / kan lage) et orginalt klistremerke til Sierra RS Cosworth (bak på koffertlokket).

Det må være en orginal ford-del samt orginalt til min moonstoneblue bil :-)

 

Takker for alle svar :-)

 

 

Mvh. Trond Steen

 

Hvis du MÅ ha det originalt, er Ford det enste som har originale deler stort sett. Ellers er det masse på Ebay, men ikke originalt.

 

Det aller meste at slike merker er gått ut for lengst hos Ford også..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

tusen takk............................... mvh trond steen

 

Bare hyggelig :) Eventuelt kan du få noen som driver med reklame til å lage, men vanskleig å lage hvis du ikke har de helt eksakte målene på den heller. Og ikke minst riktig skrift.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Tremona Garage i England (Southampton) har reprodusert mye orginal merker til Cosworth, nettsiden deres virker ikke nå ser jeg. Men om du ikke er redd for og prate litt engelsk de så kan de sikkert hjelpe...

Link to comment
Share on other sites

hvilken farge skal det vere på moonstone da? kjøpte 4 stk da eg restaurerte vingebilen min, mener eg har to svarte fortsatt liggende og et koksgrått (til kvit bil) tenkte ha det gråe liggende i reserve men dei svarte har eg nok ikkje bruk for disse står det "sierra rs cosworth" på (ikkje rs500) men sidestriprer som å rs500 er med i kittet bare det står cosworth der det skal stå rs500, kan prøve å leite etter dei om du er intr.

Link to comment
Share on other sites

nydelig............................. tusen takk. mvh trond

 

er det noen som vet hvor man får kjøpt di klipsene som sitter på jul buene som du må ha for å skru på jul brederene til vinge bil. dem er firkantete små...... rin meg på 91736900

Link to comment
Share on other sites

nydelig............................. tusen takk. mvh trond

 

er det noen som vet hvor man får kjøpt di klipsene som sitter på jul buene som du må ha for å skru på jul brederene til vinge bil. dem er firkantete små...... rin meg på 91736900

 

Har sendt deg en pm.

 

Mvh

Torbjørn

Edited by zetobbec

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...