Maarius Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 (edited) Skal sette 2.9 motor i bilen min og mangler noe småtteri. MAP sensorGasswireLuftfilterboks med slanger En lambada sonde noen som har liggende? holder til i molde kommunemariushongslo@hotmail.com Edited February 13, 2011 by Maarius Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 om wire fra dohc passer, så har jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 om wire fra dohc passer, så har jeg det veit jeg ikke... men kanskje noen andre veit det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fordgutten Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 pm sendt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Har fått tak i det meste nå. Men trenger noe mer! Downpipe, altså eksosrør fra manifold, begge sider! Peilepinne!Rør fra servopumpe til tannstanga. Noen som har noe? PMeller 97524917 Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Har mapsensor om du ikke har fått tak i, send pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Har mapsensor om du ikke har fått tak i, send pm. Det har jeg fått tak i Men trenger sårt eksosdelene! Ingen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted March 15, 2011 Author Share Posted March 15, 2011 Trenger også rørene fra spjeldhus til luftfilterboks! Noen som har liggende og slenge?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts