Jump to content

Hvor kjøpe div karosserideler utenom forhandler?

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei!

Lurte bare på om dere har noen gode sider å kjøpe sånt fra? Er snakk om en 92' clx combi. Har allerede hørt med Veng, og disse kan være interessante, men her blir prisen ca 2800. Så om noen veit om en billigere plass, så del gjerne :)

Lister jeg mangler er de røde som går langs sidedørene. Det trengs vel kanskje en også på bakfangeren?

Er også på utkikk etter en passende spoiler, om noen har noe å anbefale.

Takk for alle svar :)

Edited by Bonnis
Posted

Ja, er enig i at det kan være lurt. Hvor finner man originalt da? Andre steder å loke enn i salgsdelen på dette forumet og autodb?

Posted

Stikk innom Metallomsettningen eller Tanberg og hør med dem, ellers så er det jo en ide å sjekke denne tråden. "Halvorsen" her på forumet hadde mye deler før i hvert fall, kan jo høre med han. Lykke til.

Posted

Bamse bil og metall på skoppum(horten) eller Porsgrunn Bilopphuggeri har jeg pleid og hente deler hos, står veldig mange Sierrar begge steder, i larvik er det vell så og si ingen tror jeg? :P

Posted

Tenker jeg tar en tur innom Bamse og porsgrunn og hører litt i morra :) Ellers kjøpes en ny til 1975kr hos Ford. Ikke så halvgæren pris det heller.

Thanks

Posted (edited)

Får du tak i Sierra fanger på Ford blir jeg seriøst pissed, betalte 2tusen med forhandler rabbat for frontfanger på Veng(rein plastikk, ser ikke bra ut heller). Trodde lissom Sierra deler på ford bare var og glemme, faktisk så var jeg oppom de sist i høst og spurte etter tennkabler da fikk jeg nei slengt i trynet, og la også merke til at fyren på delelageret søkte seg gjennom mekonomen sin nettbutikk og ikke ford... :huh:

Vet du foresten om den du får for 1975kr på Ford er orginal fanger og ikke noe de bestiller gjennom mekonomen?

Edited by ///M-Power

Posted

Den er original. Fikk vite i går at de ikke har på lager verken i Norge eller Sverige, så da blir det å vente 2 uker og få fra Köln i Tyskland.

Posted

Den er original. Fikk vite i går at de ikke har på lager verken i Norge eller Sverige, så da blir det å vente 2 uker og få fra Köln i Tyskland.

prøvd -http://www.oldcars.de/index_de.htm :whistling: :whistling: