Larcsern Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Heisann! Fått tilbud på en BOB 24v Cosworth motor, men har hørt att det er mye elektronikk i denne bilen. Blandt annet så er vell girkassa elektrostyrt automat med egen hjerne.. Er det noen som veit hvor mye jobb det er å montere manuell MT75 kasse på denne? Blir det kluss i systemet hvis elektronikken og hjernen til girkassa blir fjernet og om den blir erstattet med en MT75 kasse? - Lars Erik Skolgy! - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd!
KIB Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Ja da bør du absolut gå for datasprut.. BOB styrenheten går i nødprogram uten signalene fra automatkassa..
351RS Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Eller gjøre som Fresh her på forumet på sin XR4i. Han bruker ledningsnett fra BOA. Og kjører med manuell. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
Recommended Posts