Jump to content

Ny familiefrakter - Mondeo stv 2005 130 tdci aut Ghia-x


jonnings

Recommended Posts

Legger omsider ut noen bilder av bilen som ble handlet i slutten av januar. Har nå kjørt den rundt 500 mil, og bilen har totalt ca 105 000 km på telleren. Strålende fornøyd så langt. Interiøret er skinn/alcantara med mørke "tre" paneler.

 

Kom gjerne med forslag til ytterligere forbedringer av utseendet på bilen, har lite peiling på dette selv. Har selv sansen for litt diskret styling. Noe senking blir neppe aktuelt, da veiene her i midt-norge sliter etter nok en tøff vinter.

 

Uansett, her er noen bilder:

 

DSCF6492.jpg

 

DSCF6491.jpg

 

DSCF6490.jpg

 

DSCF6489.jpg

 

DSCF6488.jpg

 

DSCF6487.jpg

 

DSCF6483.jpg

 

DSCF6482-1.jpg

 

DSCF6481.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny bil :D trodde først du hadde stjelt min :evil:

ting du kan gjøre er jo lakk helt ned, bruke de 17" du har nå på til vinterfelger(det har jeg gjort) og kjøpe den noen penere felger til sommerbruk. og så kan du jo sette på en list nede i støtfangeren slik jeg har gjort

IMAG0120.jpg

og så burde du få på en vinge bak.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Takk for tilbakemeldinger. Skal kjøpe en slik vinge bak, også får jeg se om ikke jeg investerer i noen fetere felger etterhvert. skvettlapper bak er også definitivt et must. Ser mange av disse bilene med 1000-metere foran. Er det pga dårlig lys, eller fordi det ser tøft ut? Jeg kjører 98 % av tiden gatebelysning, så har ikke fått testet langlysene skikkelig. Er forøvrig ikke xenon på denne.

 

Etter snart 3 mnds bruk, må jeg si meg storfornøyd med denne bilen. Sjeleglad for at jeg ikke kjører rundt i en kjip avensis med Mikke Mus solskjerm på rutene bak. Med ghia-x utstyrspakke, kommer nesten premiumfølelsen også snikende ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser mange av disse bilene med 1000-metere foran. Er det pga dårlig lys, eller fordi det ser tøft ut? Jeg kjører 98 % av tiden gatebelysning, så har ikke fått testet langlysene skikkelig. Er forøvrig ikke xenon på denne.

 

Noen av Mondeoene med ekstralys i grillen er sivile politibiler.... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...