Focus-Millie Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Hei har en 2006 modell 5 dørs kombi coupe som jeg skal style! Planen min er å lage en full black edition focus. Liker sportsfangerene til faceliften, og lurer på om de passer til pre-faceliften passer? Hvis ikke, har noen forslag til fangere? Eksempel: Min link Noen forslag til svart felger? Takk for svar setter pris på det
dogcity Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 må nok skuffe deg med å si at frontfanger ikke vil passe da du må enten tilpasse sideskjermer foran, evt bytte panser pga grill, og faceliften har vel heller ikke åpning for panser i grillen bak Ford emblemet(om jeg ikke husker feil). Hadde samme tanken for 1 års tid siden...snakket med karosseriguttene på Ford her i byen, og de frarådet meg å bruke facelift-fangere, det eneste jeg har fra faceliften er LED-baklyktene til RS. Litt modifisering måtte til, men fint ble det:) Og det stylingkittet jeg personlig synes kler pre-facelift er faktisk det som Ford har levert noen biler med, bl.a min, det originale MS-Design kittet, ikke for overdrevent og ikke for lite heller. og kittet du linker til inneholder bl.a frontfanger til focus cc (cab) - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Focus-Millie Posted April 3, 2011 Author Posted April 3, 2011 må nok skuffe deg med å si at frontfanger ikke vil passe da du må enten tilpasse sideskjermer foran, evt bytte panser pga grill, og faceliften har vel heller ikke åpning for panser i grillen bak Ford emblemet(om jeg ikke husker feil). Hadde samme tanken for 1 års tid siden...snakket med karosseriguttene på Ford her i byen, og de frarådet meg å bruke facelift-fangere, det eneste jeg har fra faceliften er LED-baklyktene til RS. Litt modifisering måtte til, men fint ble det:) Og det stylingkittet jeg personlig synes kler pre-facelift er faktisk det som Ford har levert noen biler med, bl.a min, det originale MS-Design kittet, ikke for overdrevent og ikke for lite heller. og kittet du linker til inneholder bl.a frontfanger til focus cc (cab) Takk for svar Ja da er ikke facelift fangeren foran noe å satse på. Du vet ikke noe om fangeren bak, er det de samme forholdene der også? Kunne gjerne tenkt meg å tatt en titt på den fangeren du snakker om, om du har noen bilder eller link, eventuelt pris?
dogcity Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 om du tenkte på CC-fangeren er det den du har linket til i starten av tråden, men skal du se på MS-design kittet, så har jeg et bilde jeg kan laste opp i tråden om du vil. Bakfangeren vil jeg tro er samme med tanke på at bakluka på faceliften er litt forandret, men er ikke sikker, det er bare å stikke innom en ford forhandler å spørre;) - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Focus-Millie Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 om du tenkte på CC-fangeren er det den du har linket til i starten av tråden, men skal du se på MS-design kittet, så har jeg et bilde jeg kan laste opp i tråden om du vil. Bakfangeren vil jeg tro er samme med tanke på at bakluka på faceliften er litt forandret, men er ikke sikker, det er bare å stikke innom en ford forhandler å spørre;) Oki! Hadde vært supert å fått sett bilder, og gjerne noenlunde pris? Får ta meg en tur innom en ford forhandler og høre litt. Noen som har forslag til felger? Gjerne helt svarte, siden målet er å ha en full black edition focus Men er åpen for forslag, helst med litt eiker!
Mondeo Power Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 http://www.danspeed.dk/ford/pdf/downloads/Prospekt%20Ford%20Focus%20Brochure%205p_2005.pdf
Focus-Millie Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 http://www.danspeed.dk/ford/pdf/downloads/Prospekt%20Ford%20Focus%20Brochure%205p_2005.pdf Er dessverre utrolig lite fan av fangeren som er orginal på bilen og syns ikke den blir spesielt mye bedre med det ekstra der. Interessert i en fanger med en stor sammenhengde grill i grunn men takk for svar!
Recommended Posts