zetobbec Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 (edited) Noen her på forumet må vel ha en vanlig fanger liggende, som de vil kvitte seg med?? Jeg har en fanger til XR4i jeg kan bytte bort... Holder til i Stavanger og Telemark Torbjørn99575361 Edited May 25, 2011 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
xr4ti Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Noen her på forumet må vel ha en vanlig fanger liggende, som de vil kvitte seg med?? Jeg har en fanger til XR4i jeg kan bytte bort... Holder til i Stavanger og Telemark Torbjørn99575361Er det den typen som er på L-modellen(med smale frontlykter)? . I så fall har jeg et par stykker.Lik den på den blå her øverst.
haukedal Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 har ein så eg kan bytte med xr4ien din kan bringe fangeren till sola om du er intrisert mvh petter
zetobbec Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 har ein så eg kan bytte med xr4ien din kan bringe fangeren till sola om du er intrisert mvh petter Hei.Takk for tilbudet, men fangeren står på en bil jeg har i Telemark:( Fangeren er uten noen lamper. Jørn; Ja. da tar jeg å ringer deg dersom du har ett par og eventuelt vil bytte med min. Takk for alle svar som kommer inn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
xr4ti Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Hei. Jørn; Ja. da tar jeg å ringer deg dersom du har ett par og eventuelt vil bytte med min.Bare ring du. Jobber et par dgr. i porsgrunn for tiden så det løser seg nok.J.
Recommended Posts