Jump to content

Ford mondeo Hugge eller ikke


Mondeoreidar

Recommended Posts

Hei har en ford mondeo 1996 mod 2,0i som jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med, har akkurat skaffet meg en annen bil som jeg etterhvert skal bruke så da lurte jeg på om min gamle sliter er vert og ta vare på og gjøre noe med.altså fixe opp og selge eller bare kjøre den på dynga,div feil som er på bilen er alle støtdemperene begynner og bli slitne gearkasse feste under er begynt og bli dårlig lekker litt fra toppdekslet eksosanlegg bak dårlig,karroseriet er meget fint støtfangerene er nye ca 1år gamle,meget lite rust karroseri er rundet 260.000 og motor ca 200.000 motor og gear funker veldig fint.har nytt gearkassefeste liggende.

Er denne egentlig vert og fixe opp,ser jo mondeoen får man fra 1500kr til 10000kr av mk1 utgaven så jeg var litt usikker på hva jeg skal gjøre med bilen?

 

takker for svar.

 

DSC00212.jpg

 

DSC00211.jpg

 

DSC00213.jpg

 

Noen råd på hva jeg kan få for denne som den står??

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det så er ikke dette noe typisk salgsemne for unge familier eller som bil nr 2 så lenge det litt småfiks. Da står du igjen med kjøpere VET hva de kjøper. Jeg hadde gitt deg tre-fem lapper for den og det er kun fordi at hjulbuene bak ser hele ut.

En mk1 i god stand uten rust bak kan du faktisk få 15 lapper for. Ikke noe problem det men da må den være i god stand slik at folk med tommelen midt hånda kan kjøpe den.

Med de feilene du nevner her så blir det for noen kr og timer får du tjener inn utlegget.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...