Jump to content

Starterkabel og ymse


haakie

Recommended Posts

Trenger en starterkabel til cosworth 89 (2wd)

Mulig den er lengre enn 4x4 kabel, siden starteren står vel på motsatt side på mt75 kassen.

 

Trenger også litt foringer rundtom. Trenger ikke foran, men bak, girkasse, motor osv (poly eller sterkere)

 

Hvis noen har noen coilovers til 2wd er det også bare og skrike ut.

Edited by haakie

695371.jpeg

-Sierra Cosworth 89' 2wd

Link to comment
Share on other sites

Trenger en starterkabel til cosworth 89 (2wd)

Mulig den er lengre enn 4x4 kabel, siden starteren står vel på motsatt side på mt75 kassen.

 

Trenger også litt foringer rundtom. Trenger ikke foran, men bak, girkasse, motor osv (poly eller sterkere)

 

Hvis noen har noen coilovers til 2wd er det også bare og skrike ut.

 

Håkon Fagerjord

 

Kontakt, 48258660

 

 

har 2 stk avo coilovers FRAM, ukjennt tilstand, og justeringa i toppen er knekkt på den ene, men er kappa av en bit, så det går og få på ei tang..

Ellers ser di helt tipp topp ut :) ukjent historikk og tilstand. 600/bud + frakt

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ha starterkabel til DOHC 4x4 en plass her. Regner med det er det samme, da starteren er på førersiden der også.

91' Ford Sierra Sedan 4x4 2.0i DOHC | R.I.P.......93' Ford Sierra Stv 4x4 2,9 cosworth | TIL SALGS...... 92' Ford Sierra Stv 2wd DOHC | TIL SALGS

00' Landrover Defender TD5 | Bruksbil.......97' Peugeot 106 II | Slalombil

Link to comment
Share on other sites

Er kun intressert i 4 like coilovers som er lige gamle / utslitte osv. har muligens en kompis som kan være intressert i dem da :)

 

Og jeg reiser til sørafrika på torsdag så jeg kontakter deg om 3 uker ang starterkabelen, om du fortsatt har den, fint om du hadde sendt meg pm med tlf nummeret ditt.

 

Håkon

695371.jpeg

-Sierra Cosworth 89' 2wd

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...