Jump to content

gule koni dempere med senkefjere


LiVip

Recommended Posts

har noen gule koni (justerbare) dempere med jamex 40mm senking stående på sedanen min. kommer fra 2wd cosworth og legger dem herved ut på salg. (mener jeg har tuv papirene også på disse fjerene en plass)

ønkser helst rundt 1500kr pluss frakt for disse. er en liten skade på den eine framdempern. der man justerer hardheta, men er sikkert lett å fikse for en som er litt handy.

 

har også et sett til med dempere men tror disse er vanlige dempere og står heilt nye senkefjere på dem. usikker på merke dem vurderes å selges.

 

bor i lofoten (nordland - nordnorge). og delene står enda på biln.

 

ta helst kontakt på mail.. eller her..

 

hilsen Robin C.

mail: likjevip@hotmail.com

har mobil 40337266 men svarer ikke på meldinger

post-3036-131180133467_thumb.jpg

post-3036-131180136666_thumb.jpg

Edited by LiVip
Link to comment
Share on other sites

har noen gule koni (justerbare) dempere med jamex 40mm senking stående på sedanen min. kommer fra 2wd cosworth og legger dem herved ut på salg. (mener jeg har tuv papirene også på disse fjerene en plass)

ønkser helst rundt 1500kr pluss frakt for disse. er en liten skade på den eine framdempern. der man justerer hardheta, men er sikkert lett å fikse for en som er litt handy.

 

har også et sett til med dempere men tror disse er vanlige dempere og står heilt nye senkefjere på dem. usikker på merke dem vurderes å selges.

 

bor i lofoten. og delene står enda på biln.

 

ta helst kontakt på mail.. eller her..

bytte i nokka?

hilsen Robin C.

mail: likjevip@hotmail.com

 

bytte i noe du trenger?

Link to comment
Share on other sites

er komplett bake og framme ja. ska legge ut bilde av framdemperne sia dem er tatt av. di andre to står på enda. ska også legge ut bilde av den som er litt skada på toppen.

Link to comment
Share on other sites

kan nevnes at di sistnevnte fjærene er røde apex fjører, så tuv papiret på dem for litt siden, å ja disse fjørene er knapt brukt. bil har stått i ro i halvanna år å ble brukt kanskje et halvt år før der igjen med fjørene påmontert :)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...