Jump to content

ford sierra sedan


pedersen91

Recommended Posts

hei, er det noen som trenger noe deler til en sierra sedan?

 

delene skal dere få gratis i mot henting

 

det jeg har tatt er girkasse,mellom aksel,girkasse, frontlyktene og for demperene,bakdemperne + fjær og tankmåleren. og kansje muligens en skjærm og baklyktene+ blikelysene framme

 

 

bare å spørre eller sende en sms ellr ring..

94839904 :)

 

så har jeg også en del løse deler fra andre dele biler..

 

jeg er også intrisert om det er noen deler som skal selges... som kan byttes noe jeg ikke skal gi bort :whistling: jeg har det meste...

 

noen som har noen dyser til overs som egner seg til tillegs dyser til en sierra is som skal ha turbo. selge eller bytte i noe :D

 

 

 

DSC00156.jpg

 

DSC00155.jpg

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

har scorpio'en el takluke?? trenger elmotor, vet du om splinsen passer til Sierra sedan?

 

-Fredrik

 

har desverre tatt takluken og el motoren som var i scorpio'n...

 

men det jeg har erfart er at scorpio spinsen passer med er kortere på scorpio en sierra, så det kan bli et problem..

 

noe andre deler du trenger? ellr lurer på? :) har studert det meste på sierra å scorpio

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

har desverre tatt takluken og el motoren som var i scorpio'n...

 

men det jeg har erfart er at scorpio spinsen passer med er kortere på scorpio en sierra, så det kan bli et problem..

 

noe andre deler du trenger? ellr lurer på? :) har studert det meste på sierra å scorpio

 

Okei, så da må jeg ha el motor fra en lik bil da? funker elmotor med ledningsnett fra scorpio til sierra? :)

 

har mekanisk takluke nå, så du vet dekslet med sveiven? har du det? :)

 

-Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Okei, så da må jeg ha el motor fra en lik bil da? funker elmotor med ledningsnett fra scorpio til sierra? :)

 

har mekanisk takluke nå, så du vet dekslet med sveiven? har du det? :)

 

-Fredrik

 

bruk elmotor fra scorpio og takluke da skal det passe. vet ikke om det er samme ledningsnett, men det må gå annt å google eller noen som har vært borti det som kan fortelle, jeg har kunn sett elektrisk takluke i sierra en gang og har ikke studert det så veldig. å vet ikke om det er samme ledningsnett, men kan da ikke være så veldig vanskelig å legge opp selv.

 

jeg må se om jeg har et deksel xtra :) skal si i fra så fort som mulig :)

 

mulighet for og ta av dørhåndtaket på førersiden og blinkeren som sitter i skjermen og sende det i posten?

 

dørhantaket på utsiden?

 

går bra at det er orangefarga blinkers?

 

kan sende det ja :)

 

bare jeg får navn og andresse så går det bra ;)

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

el motor til el vindu i scorpio er det bolton på sierra eller ulik splins?

 

har du noen motorer/elnett liggende?

 

-Fredrik

 

skal gå det ja :)

 

har desverre ikke noen el motorer ellr elnett

 

beklager

 

har kansje i ei dør.. :P

 

du har vell ikke katalysator til en is 2.0l ? og senke sett til stv ?

 

har desverre ikke katalystor da den delebilen er forgasser. jeg har ikke senke sett heller, men de hadde ****** billig senke sett til stv på bsbildeler.no mener det var 55% avslag ^_^ sto noe om 800kr ca for det

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

duh, motornett, innsug og d som skal til for å bygge om til elektronisk sprut mottas med takk :P om du fremdeles har scorpioen

men må jo selvfølgelig sendes til lofoten, får jo selvfølgelig for utlegget for frakta, resten blir vi enige om :)

Edited by dohcboy

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

duh, motornett, innsug og d som skal til for å bygge om til elektronisk sprut mottas med takk :P om du fremdeles har scorpioen

men må jo selvfølgelig sendes til lofoten, får jo selvfølgelig for utlegget for frakta, resten blir vi enige om :)

den ble vraket i går.. desverre

 

den ble vraket i går.. desverre

 

noen som trenger noe små deler til sierra? før den forsvinner... blir ikke lenge til, skal ta og rydde litt i kjelleren og se hvor mye deler jeg har til overs så kansje jeg kan få bort.. :P

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

Begge baklyktene hele og greie? Tar de hvis du sender. Betaler frakt. :smartass:

de er hele men den ene er litt solbleiket.. så den er mer gul en orange på enesiden.

 

men kan ikke sende før neste uke.. skal på jobb

 

men da må e skru av baklyktene med en gang, bilen fær strax :)

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...