Jump to content

Recommended Posts

Posted

Helt ny i eske, Garrett GT3582r vurderes solgt.

Med a/r 1.06 divided eksoshus, T4 flens og V-band.

 

Inkl. koblinger for vann og olje, eksospakning og V-band klemme inkl. sveiseflens til eksosen.

 

Følger med kvittering på kjøp, fra GIK Turbo Norge.

 

 

020420091691.jpg

 

020420091683.jpg

 

020420091679.jpg

 

020420091677.jpg

 

Kan også selges sammen med splitpuls grenrør med T4 divided flens, og 50mm Wastegate.

 

250320091603.jpg

 

250320091605.jpg

 

 

Prøvemontert på topp.

070420091729.jpg

 

070420091728.jpg

 

 

 

Ingen skambud, har betalt alt for mye for dette her..

 

 

Kristian

Stord

 

47018270 etter 15.30 eller helst PM.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

  • 2 weeks later...
Posted

Opp og hopp :)

 

Kjempegod turbo for over 600hk med god respons.

Ble anbefalt denne turboen av bl.a. Mark Shead (MADevelopments) mtp. god respons på så mye effekt.

 

 

Er som sagt helt ny turbo og grenrør, kun prøvemontert.

 

Åpen for bud.

14000kr eller bud.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

Hei.

 

Hva tenker du bare for turbo? Litt vanskelig å gi bud uten å bli skammbud når man ikke veit hva du ga for den!

 

Du ble lovet god respons med den turboen,men med det store eksoshuset også?

 

Mvh Einar

Posted

Hei :)

 

Jeg betalte 16500 for turboen, har kvittering på dette, men er selvfølgelig forberedt på å tape penger på å selge denne ;)

 

Men noe rundt 12000 for kun turbo?

 

Ja, siden den har divided eksoshus (delt innløp) sammen med et splitpuls grenrør vil man kunne dra nytte av eksospulsene til motoren.

Dvs., syl 1 og 4 går ut i ene delen av grenrøret, og sylinder 2 og 3 i den andre.

De to "sidene" av grenrøret er adskilte helt inn igjennom eksoshuset på turboen.

Dermed kommer det eksospuls på annenhver side hele tiden pga. tenningsrekkefølgen 1-3-4-2.

Dette gjør at man får en mye mer responsiv motor når man går på gassen.

 

At eksoshuset er delt innvendig gjør at den faktiske størrelsen innvendig ikke er så stort, Mark Shead (MAD) mente at det tilsvarte ca ar. 0.90-0.95 åpent hus.

Det var akkurat dette eksoshuset jeg ble anbefalt å bruke for å få best mulig respons i forhold til effekt på denne turboen.

 

 

Kristian

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...