Jump to content

Mondeo trend 2001 1,8 bensin. Luggende skiver/urunde hjul?


balltusen

Recommended Posts

Hei i gjen. Har et problem som jeg syntes er meget merkelig og iriterende :angry:

Tenk deg at du sitter i kø i ca 30 kmt. noe slakk nedover bakke. Så kjenner jeg at bremsene liksom lugger på hver eneste runde hjulet ruller når jeg bremser forsiktig? <_< Da bremser jeg forsiktig. Kjører jeg i eks 50 og oppover og bremser kraftigere merker jeg ingen ting.Vibererer heller ikke i rattet.Ford har testet bilen på bremsetesteren og alt er ok. Ikke skeive skiver.

Er helt sikker på at dette kommer foran. Dekkene mine er i fra 2008. Kan et dekk bli u-runt på så få år?

Eller kan det være noe annet tro?? Var ikke slik da jeg kjøpte bilen :angry:

Tenkte på abs og slikt men kan heller ikke skjønne dette da d ikke dukker opp noen feilmeldinger hos ford.

Noen som har forslag om hva det kan være? Meget slitsomt og iriterende........... <_<

Link to comment
Share on other sites

hei. Vet bare at verksmesteren hos ford utførte dette selv. og alt ok. Det var i samme forbindelse med 100.000 servicen.

Kan jo være den ene felgen min kanskje? skal sjekke opp i morgen jeg. Har også tenkt på om det kan være noe olje på bremseskiva? Eller vil den oppføre seg anderledes da?? Skulle dette være i orden skjønner jeg ingen ting..... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...