Jump to content

Rallycross Cosworth YB, NA motor.


Truckdriver

Recommended Posts

Jeg velger å legge den her pga det ikke er jeg som har den til salgs.

Jeg var å så på rallycross nasjonal i dag og ble fortalt dette av en der som har en NA cosworth motor til salgs. Motoren selges til fordel for en anna motortype.

Motoren er bygd i 2005 for å møte kravene i rallycross nasjonal. Slagvolum på 2liter. Høykomp stempler, og jeg tror resten av bunndel er standard cosworth. Mobeck grenrør. Ca 240hk. Motoren er bygd av en motorbygger som jeg i farta ikke kommer på navnet på. Sprutet som følger med tror jeg er et DTA s40 eller s60. Qaife girkasse følger med. Eneste som trengs for å få starte motoren som jeg forsto det er å lage en ny triggerbrakett, pga ny trigger nylig er innkjøpt. Prisantydning for alt er 50K.

Alt befinner seg i nord norge. Kontakt meg på PM eller her om noen er interessert i dette, eller vil ha mer info, så kan jeg sette deg i kontakt med selger.

Jeg kan eventuelt nåes på 90119659, men om du ringer fra nr som jeg ikke kjenner så vil jeg mest sansynlig tro at du er en pengetigger og ikke svare, evenuelt befinner meg på jobb.

Tar forbehold om at noe av infoen kan være feil.

Edited by Truckdriver
Glemt litt info.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...