cossie2hjulstrekk Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Ønsker kjøpe et Cosworth karosseri (gjerne helt ribbet) som er rustfritt, 2wd eller 4x4, må ha papirer så det lar seg gjøre å få skilter på vogna. //Erik Bakke90759726
belsti Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 Ønsker kjøpe et Cosworth karosseri (gjerne helt ribbet) som er rustfritt, 2wd eller 4x4, må ha papirer så det lar seg gjøre å få skilter på vogna. //Erik Bakke90759726 ka pris tenkte du
Escossie Posted October 9, 2011 Posted October 9, 2011 Ønsker kjøpe et Cosworth karosseri (gjerne helt ribbet) som er rustfritt, 2wd eller 4x4, må ha papirer så det lar seg gjøre å få skilter på vogna. //Erik Bakke90759726 jeg har et rullende cosworth karosseri sierra sedan, org bil kjøpt ny i norge på hvite skilt. 4wd ombygd til 2wd. Nylakkert. Mvh Escossie
zetobbec Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Hva med han i Skien som har en 3dr vinge til 25 for ett tomt kaross, ligger på autodb eller finn. -Torbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Ron Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Hva med han i Skien som har en 3dr vinge til 25 for ett tomt kaross, ligger på autodb eller finn. -Torbjørn Er en vanlig 2.0 L det, ikke Cosworth, eller godkjent som Cosworth. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
twin turbo Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 er ikkje det den som er "Senket" karroseri på?? trehjulsykel
zetobbec Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 Er en vanlig 2.0 L det, ikke Cosworth, eller godkjent som Cosworth. Jøss... Det ante jeg ikke.. Har jo ikke snakket med han, selv:) Da er den jo ikke verdt penga?? -T. Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Ron Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 Jøss... Det ante jeg ikke.. Har jo ikke snakket med han, selv:) Da er den jo ikke verdt penga?? -T. Var også klin umulig å få reg eller chassi nr av selger, fikk bare "ka ska du med det" når jeg spurte!! Lukter skums lang vei av hele greia.. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
zetobbec Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 Var også klin umulig å få reg eller chassi nr av selger, fikk bare "ka ska du med det" når jeg spurte!! Lukter skums lang vei av hele greia.. Såpass, ja..?! Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Recommended Posts