Jump to content

Turbotrykk spm


Guest Trespasser

Recommended Posts

Guest Trespasser

Hvor mye trykk kan en kjøre med orginal turbo? Et trykk der turboen ikke dør pga. overdose. Min turbo er 1 år gammel så den skal være strøken. Har ikke sett inni den :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Trespasser

Høres bra ut. Klarer jeg å kjøre 1 Bar med orginal actuator? Den er relativt ny så den skal være i god stand. Har lyst på -31 Actuator, men den koster litt. Irriterende når sånne smådeler koster så mye.

Link to comment
Share on other sites

da kan det nok lønne seg å gå for en -31 actuator ellers så tror jeg du kan få ett litt "flagrende" turbo trykk. Ringer du FACE så får du kjøpt en actuator til rett over tusingen.. Da er det ingen problem å kjøre 1 bar

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Guest Trespasser

Ok, hva tar di i frakt? Har sett på de tidligere.... Fin den blå!

Men, sist gang jeg stillte actuatoren så stod den på 0,6 Bar før jeg stillte. Etter jeg hadde skrudd 1 og en halv runde så stod den fremdeles på 0,6 Bar. Den peaker ikke no spess høyere heller. Kanskje jeg må stille den enda mer! Noen som har testa å kjøre med org. actuator på det strammeste? Hvilket turbotrykk fikk/får dere da?

Link to comment
Share on other sites

Den orginale er faktisk søppel som alt og alle med 2 bein og hjernen en plass imellom topp og tå sier..

 

-31 loves u long time.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...