Jump to content

Turbotrykk spm

Recommended Posts

Guest Trespasser
Posted

Hvor mye trykk kan en kjøre med orginal turbo? Et trykk der turboen ikke dør pga. overdose. Min turbo er 1 år gammel så den skal være strøken. Har ikke sett inni den :P

Posted

skal gå fint å lade 1.1-1.2 bar med den, men hvis du setter den på 1.0 bar vil jeg tro du har greit med levetid på den....

Cosworth!

Guest Trespasser
Posted

Høres bra ut. Klarer jeg å kjøre 1 Bar med orginal actuator? Den er relativt ny så den skal være i god stand. Har lyst på -31 Actuator, men den koster litt. Irriterende når sånne smådeler koster så mye.

Guest Trespasser
Posted

Har chippet og gjort det meste med motoren.

Guest Trespasser
Posted

Ok, hva tar di i frakt? Har sett på de tidligere.... Fin den blå!

Men, sist gang jeg stillte actuatoren så stod den på 0,6 Bar før jeg stillte. Etter jeg hadde skrudd 1 og en halv runde så stod den fremdeles på 0,6 Bar. Den peaker ikke no spess høyere heller. Kanskje jeg må stille den enda mer! Noen som har testa å kjøre med org. actuator på det strammeste? Hvilket turbotrykk fikk/får dere da?

Posted

org actuator er søppel!

få deg en -31 med engang...kjører selv med den actuatoren fra face, aldri hatt noe problemer med den....

Cosworth!

Posted

Den orginale er faktisk søppel som alt og alle med 2 bein og hjernen en plass imellom topp og tå sier..

-31 loves u long time.