basmoen Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Jeg har en kompis som har hugget et par Mondeo'er nå,og jeg lurer på om noen deler derfra kunne passe på min? Min bil er en 2000 Mondeo STV med 1.8l Zetec (MK2) (ABS,Skivebrems bak) Han har deler fra flere MK2 Mondeoer,både med 1.8l motor,diesel og opp til V6.Er det noe fra hjulopphenget m.m. som passer på min?Tenkte mest på ting som dempere,calippere,skiver,nav osv bak.Utvendig er de jo like,så karosserideler skal jeg kjøpe av han uansett (Forskjermer er forbruksvare!) Åssen er det med drivaksler o.l. forran? Er det nok likt der også kanskje? På forhånd takk for alle svar Evig Chevy tilhenger har endt opp med en FORD! Hjelp,åssen skal dette gå? '77 Chevy Caprice Classic -|- '93 Chevy Blazer S10 Sport'00 Ford Mondeo STV MK2 -|- '96 Opel Astra (SELGES I DELER!)
xr4ti Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Meca har en "passer til" link på delene sine. Bruk den så ser du hva som passer.
basmoen Posted December 8, 2011 Author Posted December 8, 2011 Meca har en "passer til" link på delene sine. Bruk den så ser du hva som passer. Tusen takk for svaret! Dette skal sjekkes ut Evig Chevy tilhenger har endt opp med en FORD! Hjelp,åssen skal dette gå? '77 Chevy Caprice Classic -|- '93 Chevy Blazer S10 Sport'00 Ford Mondeo STV MK2 -|- '96 Opel Astra (SELGES I DELER!)
Recommended Posts