dogcity Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Trenger litt assistanse her, må bytte batteriet i focusen da den nesten ikke vil starte. Selv om den står med lader over natta.... - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
RS|Stian Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Byttet på min MK2 i fjor vinter og det er forsåvidt en grei jobb. Mulig det kan gjøres på en enklere måte men jeg tok av vindusviskerne og den store sorte plata under som går over hele motorrommet og nederste del av frontruta. Med dette borte får du dratt batteriet rett opp og ut. Kan ikke huske jeg måtte av med så mye mer enn det. FordClubNorway.no
dogcity Posted February 6, 2012 Author Posted February 6, 2012 hehe okei:P fikk det ut uten å ta av plata og viskerene var forsåvidt ganske greit:P Deilig med nytt batteri da:P Sønnak SA722 eller-hva-det-nå-heter:P - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Recommended Posts