Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. har nå fått en kanonavtale på min Cossie hos en agent i IF.

Har du en ombygd Sierra Cosworth så kan han ordne rimelig forsikring. jeg betaler mellom 3500 og 4000kr året, 12 000 i kjørelengde og DEL kasko.

JA den ER forsikret som en SIERRA COSWORTH ikke noe vanlig Sierra !

Om du er interesert så ta å gi han ett ring på 479 25 137. Veldig hyggelig fyr ! Han er også billig på min bil nr 2: Caddy 1,9 diesel. noe av samme prisen 2003 modell.

Jeg er 27 år og har 70% bonus

Posted

Husk også a1t det er ikke bare årsprisen som burde spille inn heller da!

Veit av kjennskap at det er flere som har hatt store problem med forsikringssaker gjennom IF, blandt annet tyveri av bil og innbrudd..

Jeg kan komme med min erfaringav IF, det var at de en gang plutselig satte opp årsprisen på forsikringa mi med litt over 3000, med fast trekk hver mnd og ingen varsel merket ikke jeg det.. If har aldri kunnet gi meg grunnet til hvorfor den ble høynet..

Jeg nå har alle mine forsikringer igjennom NAF, Liveo forsikring. De har VELDIG gunstige betingelser, lave priser på ukurante biler... Betalte der 3800 for cosworthen min, en org 4x4 med 16000km.

Ikke meininga å ta tråden din Stian, men syns ikke folk bør kun se på årspremien.. ;)

Posted

Flere jeg kjenner hvertfall har byttet sine forsikringer til NAF å har spart alt fra små kroner til mange tusen. Ved NAF forsikring kan man også ha en kaskoskade i året, der man enten velger å IKKE miste bonus, men å betale 50% av egenandelen. Eller å slippe å betale egenandel og miste bonus.

Posted

Flere jeg kjenner hvertfall har byttet sine forsikringer til NAF å har spart alt fra små kroner til mange tusen. Ved NAF forsikring kan man også ha en kaskoskade i året, der man enten velger å IKKE miste bonus, men å betale 50% av egenandelen. Eller å slippe å betale egenandel og miste bonus.

Sjekka prisen der, de er på Nivå hva det gjelder IF(hvertfall for min del) Fikk tilbud på 16.000 kr et eller annet =P

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Posted

Sjekka prisen der, de er på Nivå hva det gjelder IF(hvertfall for min del) Fikk tilbud på 16.000 kr et eller annet =P

Men hva med betingelsene på NAF forsikring kontra IF da?:)

Posted

Fortsatt ikke verdt å betale nesten 10.000 kr mer i året :)

Posted

Husk også a1t det er ikke bare årsprisen som burde spille inn heller da!

Veit av kjennskap at det er flere som har hatt store problem med forsikringssaker gjennom IF, blandt annet tyveri av bil og innbrudd..

Jeg kan komme med min erfaringav IF, det var at de en gang plutselig satte opp årsprisen på forsikringa mi med litt over 3000, med fast trekk hver mnd og ingen varsel merket ikke jeg det.. If har aldri kunnet gi meg grunnet til hvorfor den ble høynet..

Jeg nå har alle mine forsikringer igjennom NAF, Liveo forsikring. De har VELDIG gunstige betingelser, lave priser på ukurante biler... Betalte der 3800 for cosworthen min, en org 4x4 med 16000km.

Ikke meininga å ta tråden din Stian, men syns ikke folk bør kun se på årspremien.. ;)

Ser den den siden der har jeg jo ikke hørt om enda ! godt du deler dine erfaringer Jostein ! kan de virkelig høyne prisen uten å gi beskjed ? høres korrupt ut spør du meg !

Liveo hørtes jo VELDIG rimelig ut det også ! hmm !

Posted

Også viktig å huske at bosted, alder, andre forsikringer etc. spiller en VELDIG stor rolle når prisen på en bilforsikring skal gis.

Ja, det er helt korrekt :) Men hos Terra har jeg fått tilbud på 8000,- for akkurat det samme.(sånn omtrent)