Jump to content

Takgrind Fiesta Mk1


fiesta05

Recommended Posts

På utkikk etter en takgrind til Fiestaen min, helst i krom. Noen som vet om det er noen som driver og selger dette? Har sendt et par mailer til forskjellige firma, men har ikke fått noe svar ennå, så lurte bare på om noen her inne visste om noe?

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke tenkt å kvitte meg med den, men jeg kan huske på sende deg en pm dersom det skulle bli aktuelt med salg. Har vurdert selge bilen, men flytte takgrinda over på en annen gammel bil jeg har.

 

Jeg så en tilsvarende takgrind på Autodb, en som skal selge en Granada og har bilde av bilen med denne type takgrind på. Prøv ring han og hør om han selger takgrinda utenom bilen.

 

Det går sikkert an å ta av den sorte plasten som er lagt rundt "rørramma" og polere opp dersom man vil ha noe blankt på taket, da får man jo noe ikke så mange andre har.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har planer om å selge bilen, har jeg en bekjent som muligens hadde vært interessert i den :) Men får følge med på om den kommer ut på Finn etterhvert ;)

Jeg skal sjekke opp det på Autodb :)

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Fått tak i takgrind?

Jeg så faktiskt at det var 2 slike takgrinder på Granada mk1 annonser.

Du får be han som er intr. i Fiesta om å sende ett bud til meg på PM da, så kansje det blir salg.

Legger inn fler bilder av bilen som jeg tok i dag på den andre tråden..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...