Jump to content

RøhneSelmer erfaringer Lillestrøm ?


Fiesta ST

Recommended Posts

Nybilselgere vil vel alltid være nybilselgere :lol: De har liksom ikke så strenge krav enn å selge :) hehe.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tenkte jeg kunne fortelle om min erfaring med RS Lillestrøm:

 

Kjøpte ny bil der rett før jul, og alt gikk relativt smertefritt for seg. Begynte med at jeg var innom for å glane litt da en hyggelig selger tok kontakt. Det endte opp med at jeg kjøpte en Focus. Bilen ble klargjort og levert til avtalt tid, av en veldig hyggelig selger. Ved henting av bilen, så viste det seg at det var riper i taket. Dette ble ordnet uten problemer i januar ved at jeg fikk avtale en time til lakkering av taket. Lakkverkstedet tok regninga direkte med RS, så ikke noe ekstra bry for min del.

 

Har også vært innom der i senere tid (for de som bor i området, så var jeg der dagen etter den store vannlekkasjen), og selv da så ga de veldig god service på deleverkstedet der.

 

Regner med at jeg kommer til å sette bilen til service der også, har ingen grunn til å ikke stole på dem.

 

Synd å se at andre har dårlig opplevelser med dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leverer kun bilen min på service der :) Har en person jeg forholder meg til, og han vet all historikk på bilen, derfor føler jeg heller intet behov for å levere bilen et annet sted, uansett om jeg hadde spart noen kroner.. :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...