Jump to content

IS TURBO MOTOR PLUSS DIV DELER


Breda

Recommended Posts

Legger ut dette for en kompis. En komplett isturbo motor med cosworth stempler og råder og ekstra topp. Ekstra topp fordi den ene har vært borti noen ventiler, men resten er visstnok ok.

Ellers som bildene viser slanger, rør, evo6 ic med ferdige fester til sierra, turbo, innsug, is ledningsnett og hjerne, eksos, clutch etcetcetc.

 

Alt selges for 5000 kroner.

Ligger på pall i ski

Jeg kan nåes på 92654204 og svarer ikke på sms.

 

IMAG0195.jpg

IMAG0196.jpg

IMAG0197.jpg

IMAG0198.jpg

IMAG0199.jpg

IMAG0200-1.jpg

IMAG0201.jpg

IMAG0202.jpg

IMAG0203.jpg

IMAG0204.jpg

IMAG0205.jpg

IMAG0207.jpg

IMAG0208.jpg

IMAG0209.jpg

IMAG0210.jpg

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hehe. Han som selger skal betale huset sitt, så tror det går dårlig med spill og tvtuner.

 

Du får tenke på det. Ser du bor i vestfold, så da kan jeg trolig hive på gratis frakt for deg. Jeg bor i Sandefjord for tiden og kjører til Oslo stadig vekk. Da sparer du jo litt der :lol:

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

kan gi 1500,- for eks.manifold og turbo om det er intresangt. mvh Anders

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

Tror i hovedsak han er klar for å selge alt. Men tilbudet ditt ligger her, så da ser vi an. Plutselig byr en eller annen 3500 for resten og da er vi i mål.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Tror i hovedsak han er klar for å selge alt. Men tilbudet ditt ligger her, så da ser vi an. Plutselig byr en eller annen 3500 for resten og da er vi i mål.

 

Skal se hva jeg får til, må jo kunne gå ann å få solgt denna xboxen og tuneren, samt noe annet stash, så har jeg plutselig 3500kr ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal se hva jeg får til, må jo kunne gå ann å få solgt denna xboxen og tuneren, samt noe annet stash, så har jeg plutselig 3500kr ;)

 

 

Hørtes lurt ut hehe

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...