JonV Posted April 20, 2012 Posted April 20, 2012 Hei alle sammen. På min Focus C-Max satt det en orginal navi fra blaupunkt, denne stilte klokka i instrumentet automatisk. Men nå når radioen er byttet ut får jeg altså ikke stilt klokka i bilen. Er det noen som vet om det lar seg gå rundt på noen måte ?Radioen som er satt inn er en pioneer F20BT med canbus så jeg kan bruke kontrollen ved rattet for sang/stasjonbytte/mute/volum og kilde. men klokka som går feil begynner å gå meg på nervene, har sjekket i ford sitt system for eventuel fjerning av radioen men får den ikke bort. Så noen kloke hoder som kan gi tips ? S-Max AWD 2016
A-Karlsen Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Du har selvfølgelig stillt klokken på radioen?Har egentlig ikke noe ide. Men hvis du tar strømen på bilen så vil klokken stille seg på 1200 eller 2400 eller noe?Hva med å ta batteri pol av og på ved 1200/2400 eller. Da vil den jo vise riktig?
JonV Posted April 21, 2012 Author Posted April 21, 2012 Det er jo ikke noen god løsning da. Det må jo være en annen måte, men ja den stiller seg til 0000 og dato 26.05.2005 på dato ved fjerning av strømmen. S-Max AWD 2016
Recommended Posts