Jump to content

Montere xenon i grøftelys


Markus

Recommended Posts

Hei! Har bestilt xenon i greftelysene på min focus Titanium X 2008 modell, som jeg tenkte jeg skulle montere snart, men jeg har alderig byttet pære i grøftelysene, så jeg aner ikke hva/hvilke deksel som må av og om jeg må under bilen. vært fint viss noen hadde noen bilder me en god forklaring med hvordan jeg brude gå frem? :)

Link to comment
Share on other sites

er ikke noen form for deksel bak pæra til tåkelyset:) enkleste måten blir å komme til under bilen:) er H8/H11 sokkel så er bare å vri på pæra til den stopper. for så å dra den ut:) lykke til videre:)

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

Skal sette i xenon i tåkelysene mine i helgen :D Så da er vi to.

 

Skal si i fra hvordan jeg gikk fram(om jeg får det til :D)

 

flott! ta gjerne noen bilder når du er kommet til tåkelysene så jeg kan se hvor mye plas det er :)

 

Takk for svar! problemet er at tenner til xenonlyse ligger løst, så det må feste på ett vis. og derfor må det vær litt plass og komme til :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei

 

Har da byttet pærer. Det var jaggu enkelt. En skrue forran på dekselet, av med det og da var det to skruer på selve glasset. Slapp å jegge opp bilen.

 

Kontakten til pæren var enkel å fjærne. Om det er likt på din bil er jeg ikke sikker på, men hvis det er det så har du gjort dette på 5 min.

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Har da byttet pærer. Det var jaggu enkelt. En skrue forran på dekselet, av med det og da var det to skruer på selve glasset. Slapp å jegge opp bilen.

 

Kontakten til pæren var enkel å fjærne. Om det er likt på din bil er jeg ikke sikker på, men hvis det er det så har du gjort dette på 5 min.

 

Takk for svar! hvilken modell er det du har da? Og hva mener du med foran på dekselet, kan du utype det litt bedre? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Ford Focus ST 2006 modell.

 

Fordfocus4.jpg

 

Det jeg mener med forran på dekselet er det som er inne i den røde ringen.

 

Der var det en skure, ut med denne og da løstnet jeg hele det svarte dekselet der.

 

Litt usikker på om det er det samme til deg eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...