Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en problem med sedan cosworthen min. Har egentlig vært siden jeg kjøpte den, men har iikke brydd med før nå :P

Problemet er at interiør lyset slår seg ikke av hvis alle dørene er lukket, det lyser konstant. Må slå det av manuelt med bryteren i midtstilling.

Har byttet alle dør-kontaktene og byttet til nytt rele i sikringsnoksen (det store gule).

Det som er litt rart er hvis jeg tar ut og inn sikringen til interiør-lyset, så hører jeg releet tikker uansett hvilken posisjon taklampa er i.

Noen som har noen tips? :)

88 Sierra Cosworth 2wd

Posted

Den skal jo stå i midt possisjon for å virke normalt.. Er da ikkje noe unormalt med det??

:)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Posted (edited)

Hvis brytern står mot frontruta lyser den konstant, er brytern mot bakruta lyser den konstant. I midtstilling er det ikke lys og den tenner ikke hvis jeg åpner dører.

Har vente i flere minutter uten at noe har skjedd :P

Er det midtstilling på brytern som skal funke på dørene?

Kjørecomputer`n funker helt strøkent, den går visst på egne bryter på låsekassene :)

Edited by Bjørn_H

88 Sierra Cosworth 2wd

Posted

er kansje ein av dørkontakt ledningen som ligger mot jord ein plass... da bryter jorder når du åpner dører, så konstant + oppi der???

trehjulsykel

Posted

Det kan jo kanskje være det, men blir vel mye knot å finne ut da...

Begynner å lure litt på om det kanskje er alarmen som kødder?? Ser at de har koblet seg innpå ledningen til dørkontakten ved sparkepanelet på hver side.

88 Sierra Cosworth 2wd

• 2 weeks later...