Kjellcorp Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 (edited) Helt plutselig ville ikke mondeoen starte. høres rett å slett ut som det er dårlig strøm, men har byttet batteri og brukt start kabler. med start kabler og uten så går den ned til ca 6 volt. starteren er ny, eneste jeg vet at jeg har dårlig utløselager eller svinghjul. Jeg tenkte kanskje at det kunne være støvet ned inne i starteren av spon o.l eller en kortsluttning i starteren, selvom det er rart da den er ny. Tviler på at det er brudd i noen ledninger, da jeg målte med multimeter ned dit. Men noen som har ide på hva det kan være. ? ?? Edited May 19, 2012 by Kjellcorp
Kjellcorp Posted May 19, 2012 Author Posted May 19, 2012 feil funnet. defekt startert. kun innslaget som fungerte. Så kan det være på grunn av dårlig svinghjul at denne røk etter 2 mnd.??
Fresh| Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Kan ikke helt se at det skal ha noe å si på starteren. Med mindre det gir kraftige vibrasjoner som rister istykker startern da...
Kjellcorp Posted May 19, 2012 Author Posted May 19, 2012 sier noe der. rett å slett bare uheldig med starteren min da.
Recommended Posts