Jump to content

Kjøpe mondeo


_ford

Recommended Posts

Dama driver og vurderer mondeo nå.

Skal ha 2003-2004 modell,har sett på mange forskjellige på nettet nå men mange av de 2004 modellene har jo gått svært langt synes jeg er ikke mange og finne under 200 000km.

Har sett på både 1,8 2liter og turbo disel.Mye som spiller inn når hun skal velge bil men det jeg er interessert i og vite er hvor mye har kilometer standen og si.Ja veit det er avhengig av service,åssen den er brukt osv... Men hva har kilometer og si vist man tenker innenfor normalen,da både på slitasje og evt ved salg at etter noen år når men har fått kjørt på den enda mere.

 

Jeg synes det virker som en 2004 modell har gått langt når den har passert 250000km noen formeninger og inspill her folkens?

Har ikke peiling på "nye" biler da jeg slev bare kjører rundt i gamle vrak år ut og år inn :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kmstand er etter min mening bare en liten pekepinn på hva du har foran deg. Jeg har sett biler på jobben som er helt nedkjørt etter 50000, og og veldig bra eksemplarer som har gått 150000. Det er jo MASSEVIS av annet som spiller inn på totalbildet. Jeg har selv akkurat kjøpt ny mercedes som hadde gått 170 og er kjempebra og fin. Det kommer jo an på masse, så det må du se ut ifra alt annet når du ser på bilen, prøvekjører, servicehistorikk, hvem som har eid bilen, hvor bilen har blitt kjørt, hva er den brukt til etcetcetc. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å kjøpe en bil med 300-400 tusen på tellern, så lenge alt annet tilsier at bilen er veldig bra.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Kmstand er etter min mening bare en liten pekepinn på hva du har foran deg. Jeg har sett biler på jobben som er helt nedkjørt etter 50000, og og veldig bra eksemplarer som har gått 150000. Det er jo MASSEVIS av annet som spiller inn på totalbildet. Jeg har selv akkurat kjøpt ny mercedes som hadde gått 170 og er kjempebra og fin. Det kommer jo an på masse, så det må du se ut ifra alt annet når du ser på bilen, prøvekjører, servicehistorikk, hvem som har eid bilen, hvor bilen har blitt kjørt, hva er den brukt til etcetcetc. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å kjøpe en bil med 300-400 tusen på tellern, så lenge alt annet tilsier at bilen er veldig bra.

Enig! Har ein 2003 TDCI Automat som har gått 240000 lå riktig nok kviteringer for 85000 inni den men :whistling:

Har sjøl bytta olje, hjul lager, støttestag dempere å fjærer.. ellers har det bare vært tuting å kjøring :)

 

Styr unna 2.0 bensin! de er tørstere enn meg!

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...