2.8i TIC Posted May 28, 2012 Posted May 28, 2012 Noen fra sør/østlandet som har tenkt seg til ACR på Sommertreff? Jeg drar oppover fra Tønsberg Torsdag 7 juni.. Noen som vil slå følge? Drar fra tbg kl 06.00, utav oslo ca 08.00, elverum 09.30, trondheim 14.30 osv oppover mot Mo i Rana. Si gjerne ifra om noen legger seg på hjul..
Ron Posted May 28, 2012 Posted May 28, 2012 Om du legger inn ekstra pause på turen, så er vi en gjeng herifra som kjører torsdag, regner med flere skal jobbe torsdag,så avreise ca kl 17 fra trondheim kan være realistisk. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
SierraCos2wd Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 vi reiser ca i samme tid vi og fra hell ronny. Kanskje vi ska slå følge?
hår ball Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 Om du legger inn ekstra pause på turen, så er vi en gjeng herifra som kjører torsdag, regner med flere skal jobbe torsdag,så avreise ca kl 17 fra trondheim kan være realistisk. tids skalan din stemmer aldri ronny, lægg på en times tid til så skulle det egentli la seg gjøre
2.8i TIC Posted May 29, 2012 Author Posted May 29, 2012 Hmm hadde egentlig håpa å være der oppr tidligere, men om jeg blir forsinka herfra så kan jeg selvfølgelig vente på dere andre.. Har dere biler på hengere eller kjører dere grombilene?
hår ball Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 Hmm hadde egentlig håpa å være der oppr tidligere, men om jeg blir forsinka herfra så kan jeg selvfølgelig vente på dere andre.. Har dere biler på hengere eller kjører dere grombilene? min sin er en trailer queen, ikke for at jeg ikke stoler på den, men av erfaring så har di rundt meg alt for dårlige biler Bestandig greit og ha med henger, vet aldri når YB`n dauer vi er nokk vertfall 4 stk som skall fra trondheim sentrale strøk, og få alle hjæm fra jobb, og klar til og kjøre før kl 18 er nokk desverre tilnærmet umulig vill jeg tro.Jeg for mitt vedkommende skall nokk altids få det til, men
Ron Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 tids skalan din stemmer aldri ronny, lægg på en times tid til så skulle det egentli la seg gjøre Pøsj Ha alt klart onsdag kveld så gårr`e så det suser Caution, any attempt to overtake will result in a race!
hår ball Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 Pøsj Ha alt klart onsdag kveld så gårr`e så det suser haha, har bestandig alt klart, men av erfaring så blir det bestandig en time etter skjema! Har ALDRIG slått feil så langt vertfall.
2.8i TIC Posted May 30, 2012 Author Posted May 30, 2012 Hehe, men vi kan jo se da når det nærmer seg å man ser hvor mye klokka er og slik så.. Hadde jo vært et fint lite tog oppover..
Ron Posted May 30, 2012 Posted May 30, 2012 Hehe, men vi kan jo se da når det nærmer seg å man ser hvor mye klokka er og slik så.. Hadde jo vært et fint lite tog oppover.. Ordner seg nok, gi en lyd når du vet ca ETA Trondheim Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Recommended Posts