4x4 cosworth Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 har 2 calippere fra 2wd cossi som er godt 16000..å lurer på om det.passer rett på 4x4 cossi?calipperene er 4 stempla..regner med at det er orginale calippere. mvh torbjørn MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cosworth 90 Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Tror de passer rett på ja,men de bygger litt mere ut en 4*4 kalippere...Så det spørs hva slags innpress det er på felgene Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 klarer du det ønsker jeg att du poster meg . Jeg fikk det ikkke til . Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 det tror jeg går veldig dårlig da skivene og kaliperfestet ar ett helt annet impress en 2wd så da kommer nok kalipern til å ligge inni felgen.. før du får skrudd fast hjulet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts