Jump to content

Husqvarna Sm125s Lett motorsykkel


jakob

Recommended Posts

Halloen!

 

Selger min lett motorsykkel pga billappen og tyngre sykkel! :wub: Orginalt har sykkelen 15 hester men er for øyeblikket trimmet og eg vil tippe det er mellom 25->35 hest i den. Den går godt og har vert veldig driftsikker gjennom mine 3 år som eiger. :)

 

IMG_2899.jpg

 

Sykkelen har også vert overhalt, fikk da ny lakk (pulverlakk) på hovedramme, bakramme og svingarmen.

Har fått nye lagre mellom gaffel og ramme, men disse har blitt dårlige igjen, og bør byttes.

Sykkelen fikk også nye hjullagre og lagre i svingarmen!

Felgene er lakkert "gull" med skikkelig 2 komp lakk med 2 komp epoxy grunning under!

Alle dekslene (bortsett fra tankdeksel og lykt) er også lakkert svart med skikkelig lakk, men har blitt skrapt opp med tida, og tankdekslene skulle vert byttet ut pga øyrene til sidedekslene er knukket. Har nye liggende som kan følge med, men skulle vert lakkert.

 

Sykkelen har gått totalt rundtom 13-15000 km, men speedo har resetta seg noen ganger og står nå på 3000- ett eller annet.

 

 

Sykkelen har også vert i kollisjon, selv ville eg kalt det ett milt sammenstøt. Da knakk festene til foraksel, og dermed måtte hele forgaffelen byttes. Da ble det satt på en 06 modell CR gaffel. Denne er tykkere og kraftigere enn orginal, så dette er bare positivt. I kollisjonen knakk også en stopper forran på ramma, men dette er bagatell og sykkelen er like god!

 

Sykkelen har også fått ny sylinder, som nå er gått 800+ km. Da ble også stempel byttet og eksosventilene renset.

På sylinderen er det 2 hull, her skulle det vert gjenga opp og satt i nipler til noen slanger som går under sykkelen. Dette er for at olje ikkje skal renne på sykkelen, men dryppe vekk under. Det er her olje som er til overs fra eksosventilene renner ut.

 

Sykkelen selges på grunn av overgang til større sykkel, og bil.

 

Finnannonse: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=35890423

 

Pris: 35.000,- / BUD

 

For mer info, ring/sms eller pm.

 

Befinner seg på Kverneland - Rogaland.

Mob:94872464

Mvh Jakob

Edited by jakob

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...