Jump to content

El gremlins i '88 MK4 Cab


PerH

Recommended Posts

Jeg har fortsatt ikke funnet helt ut av hvorfor escorten er så tungstartet, og lurer nå på å bytte til XR3i ledningsnett. Er det en plugg som skiller dette fra resten av kablingen, eller må jeg rive ut dashen og bytte alt?

 

Min er en 90HK med KE Jetronic, som nå rusler med K-jet system.. Jeg mistenker at de 2 hjernene ikke er helt gode, og ønsker å konvertere 100% til K-Jet.

 

En annen ting er turtelleren, som tidvis bare viser turtall under 3000 rpm.. Dette hadde jeg på en escort før, og mener det var lett å fikse(men husker ikke hva det var).. noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Siden bilen ellers fungerer utmerket er det nå ny plan: gå over til EFI fra nyere motor. Denne motoren er vel lik som EFI motoren bortsett fra innsug og ledningsnett? Om noen har tips, eller delene jeg trenger liggende; ta kontakt!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...