Dufman Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 Noen som har erfaring med denne?Og Balanseringsmaskin?
hår ball Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 Noen som har erfaring med denne?Og Balanseringsmaskin? ikke erfaring med biltema produktene..Men dekk maskina er jo laga slik som dekk maskiner er laga fra starten av, nesten idiot sikkert.. Probleme med en slik maskin er at du sliter med å legge lavprofil/slicks/varebil dekk med noe halv spesielle dimensjoner.. balanserings maskiner er i bunn å grunn noe dritt uansett hvilket merke, om du spørr meg, det er alt for lite opplæring, å alt for mange "kokker" på slikt utstyr, så ting går i stykker/funker ikke uansett.. Men er du "redd" for å kjøpe biltema produkter, så kan du sjekke ut nordic-lift, har samme specsa på tilsvarende maskiner, å til lik/rimeligere pris. Mvh Service tekniker fra trøndelags avdelinga
Dufman Posted November 30, 2012 Author Posted November 30, 2012 Har jobbet med dekk i mange år, så jeg klarer å få på det meste av dekk bare med to spaker. Så bekymrer meg ikke for mangel på hjelpearmer etc, tenkte mer på holdbarhet.
lyrix Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 har begge maskinene helt ok. 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges
Recommended Posts