Jump to content

Mondeo vs X-type


Jokke2k

Recommended Posts

Hvis du heller vil ha Mondeo i stedet for Jaguar så får du se på muligheten for å bygge om

en Mondeo mk3 til 4x4 med deler fra X-type.

Det er mondeoen jeg vil ha, synes utseende på den er meget pent. Den drar bare i feil ende.

 

Får begynne å lete etter en jaguar 3.0 4x4. Hadde vert kjekt med oppstart til høsten!

 

Edit:

http://www.talkford.com/files/category/23-other/

Edited by Jokke2k
Link to comment
Share on other sites

Bare for å understreke, så står motoren tverrstilt som vanlig framhjulsdrift :) google it!

v6 2.5 og 3L er ford sin , aka st220 ca ca, er stor nok tunnel for mellomaksel osv, men

tanken er i veien, den er verst :P

 

Sitter å grubler, mondeo mk1 2L 4x4, med 2.5v6 og x-type girkasse å fordelingskasse???

hadde vært noe eller hva?? ;D

Link to comment
Share on other sites

Det er mondeoen jeg vil ha, synes utseende på den er meget pent. Den drar bare i feil ende.

 

Får begynne å lete etter en jaguar 3.0 4x4. Hadde vert kjekt med oppstart til høsten!

 

Får du til dette kan du i allefall sette på et bittelite Jaguar-emblem bak på Mondeoen.. :smartass:

Og det kan nesten se ut som en konvertering som er mulig uten å ta alt for mange hobbyingeniør-kompromisser...

og det har jo aldri vært noen stor bakdel i forhold til hvordan resultet eventuelt blir.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...