Jump to content

BMW felger med sommerdekk selges


R.S

Recommended Posts

Prøver innpå forumet her . Broderen skal kvitte seg med noen BMW dekk, og felger som han har hatt liggende etter salg av div BMW 'er. De ser ikke så gale ut disse settene om jeg må si det selv :)

Selger ett sett bra 19" felger med gode sommerdekk til BMW med Michelin dekk 2 stk 225/35 + 2 stk 255/30 ZR 19 ,felger ET 30 + ET 35 - 8 1/2" + 9 1/2" felger.

Så selges ett sett med de tradisjonelle originale M- Sport felgene 18x8" med gode sommerdekk 245/40 R 18 Goodyear NCT 5.

 

 

Hjulene er nå SOLGT

 

Mvh

Rune

41505242

Bergen

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

Vet du om 19" passer e61?

 

Har ingen aning, men skal høre med de som kan dette i morgen så skal vi se, blir ikke overrasket om de gjør det. ^_^

Vis jeg ikke tar helt feil så stod de på en E61, min bror husket ikke.

Link to comment
Share on other sites

Har nå fått bekreftet at felgene passer på E61, men vis man har originalt innpress på ET 20 må det 10mm spacer bak. Innpresset kan lovlig forandres 7.5mm pr side totalt 15mm pr `aksling`. Så med ET 20 innpresset i forhold til disse 19"hjulene har så er man ikke innfor lovlighetene. :ph34r:

De som har behov for spacere leveres Tuv godkjente spacere fra bla Breyton til kr.1200,- for 4stk.

Gjelder bla BMW 5 serie, E60/E61 . H & R og SCC fahrzeug Tekhnic leverer vel også Tuv godkjente til BMW, men TUV papirer trenger ikke bety at ting automatisk blir godkjent her til lands for her kommer vel mye an på dagsformen til han på Biltilsynet :)

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

Hva er innpress på BMW M Felgene? Jeg har ET43 på min. XD.

 

På baksiden av felgen står det IS20 etter felgstørrelsen og felg type, så jeg ser for meg at innpress er ET 20. -_-

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...