Jump to content

Sierra Cos 4x4 selges i deler + rullende karosseri


Recommended Posts

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40031317

 

Karosseriet er også til salgs. Dette er bilen til Carbon på forumet her.

 

Bilen er forøvrig en originalbil, men trenger en del pleie før karosseriet er bra.

Edited by Cosworth Racing1

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

26 000kr då står det Gaz coilovers ( gått 1000km, nye poly foringer på hele bilen, ebc skiver å klosser hele veien, ny frontrute. Det står ikke intercooler og radiator og frontlykter på den, og det står originale 4x4 felger med dekk . Ingen girkasse eller drivaksler fremme. Men forstilling er der så den er trillbar.

Busskort.

Link to comment
Share on other sites

Info om bilen : Original 1990 mod sierra cosworth 4x4 i fargen moonstone blå!

Har rullet ca 205 000km

Begge forskjermer må byttes, hjulbuer bak må byttes. Reseverhjulbrønnen er dårlig, litt rust på bakplate ( i skjøtene vanlige stedene)

Det står Gaz coilovers på bilen, som har rullet 1000km, alle foringer er poly! Hel Alu diff feste bak, ebc skiver å kloster fremme og bak med kalippere i god stand! Ny frontrute i mai (med varme tråder som virker) ganske bra skinn interiør, følger med 4 ekstra skinn dørtrekk og et skinn baksete.

2 org bensin pumper med AN 10 nylon spunnet slange med rød og blå fittings fra tank og frem i motor rom.

Frontfanger er dårlig!

Det står ikke motor og gir i bilen!

Ikke intercooler eller radiator.

Bilen er trillbar med 4x4 forstilling (drivakslinger følger ikke med) står på org kromkake felger med 2 bra dekk.

Bilen trenger pleie og en hel lakkering og en opprydning i det elektrisk, alt virker men er rotete og ser ikke bra ut!

Bilen ble importert til Norge i 2003 av Alexander Paulsen! Og det er skilter på bilen per dags dato men trenger eu!

Ingen heftelser!

Bilder kommer, kan eventuelt sendes på Mail/ MMS

Pris antydning 25 000kr

 

NB! NB!

Foreløpig plukkes det ikke deler av bilen som den står no, er kun de deler som ligger i finn annonse som selges løst

 

Jeg kan nåes på tlf 41182448/ Mail : inzane_racing@hotmail.com

Bilen står i Bergen og eg har helt sikkert glemt å nevne noe i denne beskrivelsen av bilen men ska ligge til alt jeg kommer på( ska du ringe meg, gjør det helst etter 15.00 da sjefen av og til kan sammenlignes med selveste Adolf H.

Edited by carbon

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Smistad sier noe om at du kanskje har en 4x4 girkasse å selge?

 

Ja har en kasse men venter på svar av en kompis om han ska ha den eller ikke.

Er en mt75 med Bm shortshift.

Mulig den skrapet litt inn i 3 gir ved rask giring. Utenom det ska den være tight å fin å eg kunne tenke meg 1500kr for den :-)

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Ja har en kasse men venter på svar av en kompis om han ska ha den eller ikke.

Er en mt75 med Bm shortshift.

Mulig den skrapet litt inn i 3 gir ved rask giring. Utenom det ska den være tight å fin å eg kunne tenke meg 1500kr for den :-)

Oddvard skal ikke ha kassen, snakket me han i går

Busskort.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...