Jump to content

orginal sierra cosworth!.tråd kan stenges!


t34

Recommended Posts

Vurderer og selge cosworth.n grunnet tidsmangel å dårlig med plass. Har stått i 2 år nå. Satt i ny slipt veiv samt nye rådelager å veiv lager. Motor er ikke montert i bil enda. Endel rust som må tas. Bla i kanaler å hjulbuer.

En orginal cosworth. Ikke ombygd. Comp felger. Stabstag foran å bak.3 toms eksos. 290 chip ellers orginal motor. Km stand ca 250.000.

Pris 48000.!

Ring for mer info 95923013.

Edited by t34
Link to comment
Share on other sites

Oi 48lapper komplett med motor og hele pakken?? BILLIG!

 

Tjaa, billig og billig. Det må jo være en viss forskjell på prisen på et rep.obj og en bra bil med skilter og alt i orden? Virker som at alt det står Cosworth på eller som står på en Cosworth er verd si vekt i gull.

 

Men her skal vi nok se at "hairy balls" ser sitt snitt i å puste liv i en sliten traver :ph34r: Lykke til med salget ;)

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, billig og billig. Det må jo være en viss forskjell på prisen på et rep.obj og en bra bil med skilter og alt i orden? Virker som at alt det står Cosworth på eller som står på en Cosworth er verd si vekt i gull.

 

Men her skal vi nok se at "hairy balls" ser sitt snitt i å puste liv i en sliten traver :ph34r: Lykke til med salget ;)

 

haha!

Hatt pengene "liggende" så sku jeg vurdert det, men nå som man har blitt hus eier, så har bank dama stikki av med alt som var tilgode :P

Link to comment
Share on other sites

haha!

Hatt pengene "liggende" så sku jeg vurdert det, men nå som man har blitt hus eier, så har bank dama stikki av med alt som var tilgode :P

 

Du får ta bankdama da vettu! Så får du alt tilbake :lol:

Link to comment
Share on other sites

Lett investering. 25/30000 for motor. 2000 for gir. 5000 for intr. 2500 for morette. 1000 pr drivaksel. 2000 for panser. 1500/2000 for dører. Og 20ooo for rullende karosseri. 15000 ++++ men sliter med penger selv:-(

Edited by Smistad

Busskort.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

25.07.2011 SALGSPANT I MOTORVOGN NOK 53 883,00

 

Da betyr totalpris er: 48 000 + 53 883,00 NOK?

 

det gjør jo ikke det...lånet hans på bilen var opprinnelig på 53883 kr...og han vil nå selge den for 48000.?må det vel være..

Edited by lowman
Link to comment
Share on other sites

Hatt bilen i 3 år. Prisen er den som er oppgitt. Men ser ut til at jeg beholder bilen. Heller ta meg tid å fikse den selv:-). Surt å måtte stampe den vekk.

Tråd kan slettes.

 

det gjør jo ikke det...lånet hans på bilen var opprinnelig på 53883 kr...og han vil nå selge den for 48000.?må det vel være..

Stemmer det.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...