BongoStar Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Har lyst til å få bleieexpressen litt lavere.. og har sett på følgende senkesett: Ap coiloversWeitec Hicon GTFK Automotive AK StreetFK Automotive Highsport Noen som har erfaring med noen av disse?Fordeler/ulemper?Er dyrest best? Andre forslag? Vil helst holde meg under en 8000,- i pris.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BongoStar Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 Ingen som har noen meninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Har fått på Weitec Hicon Gt nå, og de er absolutt verdt pengene;) løp å kjøp;) -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
BongoStar Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Ok takk for tilbakemeldingen. Da går jeg for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Ville nok valg KW coilovers Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Kw og weitec er jo samme greia.... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 har best erfaring med KW, etter endelø testing på bane likte jeg dem best og liker utsende og Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Det jeg ville fram til er jo at det er KW som produserer Weitec... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Hmm ja, men er nok en forskjeld der vil jeg tippe har selv v1 på min, og prøvde en sett som var tilsvarende fra weitec, men syntes enda v1 var etpar hakk bedre litt stivere og bedre respons i svingene en på weitec som jeg syntes var mere på comfort siden en m-sport Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Aha, ja det er nok godt mulig På de dårlige veiene her i telemark, så trur jeg ikke min skulle vært så mye stivere, for da hadde jeg spretta rett av veien, hehe -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Aha, ja det er nok godt mulig På de dårlige veiene her i telemark, så trur jeg ikke min skulle vært så mye stivere, for da hadde jeg spretta rett av veien, hehe Hehe det gjelder vel hele norga xD eneste grund jeg vil ha litt mere sporty respons er vel for jeg har en litt sportslig bil og vil gjerne få maks ut av bilen Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts