Slåstad RS Posted June 2, 2013 Posted June 2, 2013 Har demontert en frosk nå , og her sitter det div.forsterkninger som med fordel kan brukes på Sierrakarros.Er en bil med vrakpant og betalt årsavgift , så den må på skroten føre 1/7. Kjetil SjøenSlåstad91134867 Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
LM-Cossy Posted June 2, 2013 Posted June 2, 2013 Har demontert en frosk nå , og her sitter det div.forsterkninger som med fordel kan brukes på Sierrakarros.Er en bil med vrakpant og betalt årsavgift , så den må på skroten føre 1/7. Kjetil SjøenSlåstad91134867 Sager du ut forsterkningene, kan jeg komme innom en tur i slutten av juni og gi deg en 500´ for dem Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Slåstad RS Posted June 2, 2013 Author Posted June 2, 2013 (edited) Gidder ikke.Har kastet bort for mye tid på den bilen nå.Tid jeg skulle ha brukt på Taunusen, men en gjør mye rart for billige deler. Edited June 2, 2013 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
LM-Cossy Posted June 2, 2013 Posted June 2, 2013 Gidder ikke.Har kastet bort for mye tid på den bilen nå.Tid jeg skulle ha brukt på Taunusen, men en gjør mye rart for billige deler. Fullt forståelig. Du får håpe noen orker å komme opp å gjøre det selv Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Slåstad RS Posted June 2, 2013 Author Posted June 2, 2013 Blir levert til hugging så fort jeg får lånt bil/henger. Står med komplett forstiling, dashbord/interiør og gearkasse med mellomaksling, men uten bakstilling. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
LM-Cossy Posted June 3, 2013 Posted June 3, 2013 Åssen forsterkninger er det snakk om? Det ligger en link til en guide på s. 2 i prosjektet mitt.. Er i hovedsak "dobbelplater" i fotbrønn passasjer side og innerskjerm forran begge sider Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Slåstad RS Posted June 9, 2013 Author Posted June 9, 2013 Denne er nå levert til hugging, og tråden kan slettes. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Recommended Posts