Jump to content

Europris lakk på interiør..


Guest RSTurbo86

Recommended Posts

Guest RSTurbo86

Forrige eier på bilen min har lakka med _rød_ europris lakk på interiør.. Er der noe mulighet for å få det bort uten å lakke alt på nytt?

 

MVH Ruben :D

Link to comment
Share on other sites

Guest RSxxxRS
Forrige eier på bilen min har lakka med _rød_ europris lakk på interiør.. Er der noe mulighet for å få det bort uten å lakke alt på nytt?

 

MVH Ruben  :D

 

 

 

Ser nok ut som du må nok lakke det opp igjen.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest bjwa

Du kan jo prøve å få av den gamle lakken med aceton, eller annen lakkfjærner. Men interiøret ditt blir mest sannsynlig skjoldet etter en slik behandling...

 

Hvis du må farge opp interiøret pånytt kan du jo kikke på denne linken: Kjøp & Salg

 

Det er de samme farge produktene som Frod Motor bruker for farging av interør i nye biler så du er garantert et bra resultat..

Link to comment
Share on other sites

Guest xsiv

Aceton med litt lynolium oppi fikser saken, men det er ****** sterke saker så jeg vet ikke hvordan plastikk vil reagere, du får iallefall ett helt hvit skilt vist du vasker det lykke til..

 

for det der såg litt ut som ett horehus.. MED ratt faktisk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest zr50sl

hørt om lynol?? enkelt å greit,men ville nok ha gitt det et lite strøk med svart etterpå eller den farga du evnt skal ha på da

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bruker en sak på sprayboks som heter "lakk og pakningsfjerner" preller lakken av og er enkel å få bort.. Sprayen gjør at lakken koker og glir rett av.. Brukte denne på et topp-deksel nettopp!

-03 Ford Focus RS

-89 Nisan 200SX S13

-90 Nissan 200SX S13.5

-90 Mazda 626 2.0I 16V

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...