tommyhok Posted December 1, 2013 Author Posted December 1, 2013 noen som veit om en hvit 60 modell zephyr som kom til Eidsberg rundt 73?
tommyhok Posted January 18, 2014 Author Posted January 18, 2014 leter gamle 60 zephyr 6 fattern hadde siste spor er Eidsberg rundt 1973 da den ble avregistrert siste registrerte eier var på Hundorpbilen var da fattern eide den hvit med grønt tak noen som veit noe?
hilmar mk4 Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 ønsker å kjøpe 1960-62 ford zephyrKjenner du noen som har vannpupe til ZEPYRMK 4 2500. 1966 MODEL.ønsker å kjøpe 1960-62 ford zephyrhar du fot tak i zephyr nå, er på jakt etter vannpumppe til v 6, kansje du kjener noen som har.Jeg har nettopp kjøt zepyr mk 4, 66 model.
Caprimaniac Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Nå husker ikke jeg historien rundt V6'erne. Men jeg pleier å ha Essex vannpumpe på lager. Ting eldre enn det finnes ikke i "huset", men jeg har forsøkt å dra i gang et samarbeid med et engelsk firma som spesialiserer seg på 60- talls engelsk Ford, Goldendays. Det har så langt dessverre ikke ført til noe særlig.MEN; jeg vet at de engelske klubbene rundt disse bilene er flinke til å samle og oppdrive deler og de selger til medlemmene. Jeg anbefaler kunder som ringer å ta kontakt med dem. MVH RS Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Recommended Posts