Jump to content

Hovedlykter ønskes kjøpt.


Peder`n

Recommended Posts

Jeg trenger sierra hovedlykter den smale typen!...

 

Gjerne fine reflektorer...eller om noen vet hvor jeg kan kjøpe nye...ser at det går ann å få kjøpt de dobble reflektorene nytt....men kan ikke finne de smale...sukk

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

De breie lyktene er HELT klart penest, men jeg tenkte jeg skulle få klemt intercooler`n innimellom lyktene...derfor er jeg på utkikk etter de smale...

 

Ja...Det er de som ikke har integrert egen fulltlysdel i lykta...

 

Motoren er så og si ferdig...men det er noen skjær i sjøen....hvor skal jeg ha intercooler?, hvor skal jeg ha oljekjøler...? fikse og trikse med Div slanger til fra turbo, kjølevann o.l.

Også er det neimen ikke helt sikkert eksosen er bolt on...da ville jeg vel heller blitt overasket...he he

 

Peder

Edited by Peder`n
Link to comment
Share on other sites

Ok, cooleren min er ganske stor, men jeg fikk fint plass foran radiatoren, men jeg måtte flytte radiatoren litt nærmere vifta da. Vet jeg har mk2, men det er jo ganske likt og lyktene mine er ikke noe smalere enn mk1 lyktene. Jeg har fester over og under cooleren, og inntakene ut på hver side, så den er montert med uttakene nederst. Har sveiset en stang tversover under rammevangene for å feste den i bunnen, og et par plater/stenger fra øvre frontplate og ned til festene på toppen av cooleren.

Link to comment
Share on other sites

Ok, cooleren min er ganske stor, men jeg fikk fint plass foran radiatoren, men jeg måtte flytte radiatoren litt nærmere vifta da. Vet jeg har mk2, men det er jo ganske likt og lyktene mine er ikke noe smalere enn mk1 lyktene. Jeg har fester over og under cooleren, og inntakene ut på hver side, så den er montert med uttakene nederst. Har sveiset en stang tversover under rammevangene for å feste den i bunnen, og et par plater/stenger fra øvre frontplate og ned til festene på toppen av cooleren.

 

Ja...hvis jeg flytter radiatoren så går det nok...jeg har den originale 4x4 sierra cosworth intercooler`n, og får ikke plass sånn som det er nå hvertfall...

 

Jeg får tafse litt til...så ordner det seg nok...har ikke lyst til å ha cooler`n bak radiatoren....selv om det ER plass til den der...

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...