killbox Posted October 20, 2013 Posted October 20, 2013 (edited) Hei, har gått til innkjøp av splitter ny Ford Ka. Ønsker da og kjøpe meg en hovedenhet som har dab. F.eks denne. Hva trenger jeg utenom. Har slik et multifunksjonsratt. Så tipper jeg trenger en slik? trenger vell da ikke slik et kabeladapter utenom? Atennekabelen som er fungerer vell til DAB også? Takker for alle innspill Edited October 20, 2013 by killbox
grcossie Posted October 20, 2013 Posted October 20, 2013 Hvilken spiller har du i bilen nå? Vil tro at du får dab adapter til den også. Jeg har montert det i min Kuga, kjøpte Ford sitt adapter på jobben. Plug and play
killbox Posted October 21, 2013 Author Posted October 21, 2013 Hei, har en slik Hvordan ser det adapterer ut? dersom det er dyrt, dings utenom eller trenger antenne synligh så går jeg heller for en ny pioneer hovedenhet,.
grcossie Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Koster vell ca 1500kr, antenna kan du ha bak a stolpe dekselet. Adapteret er bare en boks, som blir liggende bak dashboard. Klart en pioneer spiller er vell litt mer fancy
killbox Posted October 21, 2013 Author Posted October 21, 2013 Ok ,så da blir den ikke synlig nei. Skal ikke så mye for å få det mer fancy enn den standard spilleren
grcossie Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 (edited) Allt blir skjult, selv om det står at antenna skal limes på front ruta, så har ikke jeg noe problem med dekning med den skjult. Jeg gikk for en slik, siden jag har den store navigasjonen org, der allt blir styrt via touch skjerm Edited October 21, 2013 by grcossie
Recommended Posts