Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da jeg skulle skifte startmotor i mondeoen  (2000 MOD 1.8 BENSIN) tok jeg av batteriet

Da jeg skulle starte var bilen helt tullete på turtallet

Tok diagnose hos mekonomen

Status var kjøresyklus ikke fullført. Har også lest at motorstyringsmodulen kan miste minnet

etter strømkutt. Hva må jeg gjøre?

Posted

Den koden skal du ikke bry deg om, da den blir slettet etter en god kjøretur. Må være noe annet som lager problemet ditt. Du har ikke vært borti vakumslangen under innsuget?

Posted

Er en ca midt under innsuget visst jeg ikke husker feil. Går den høyt på tomgang? Feilkoden du har der, får vi hver gang vi oppdaterer prog. vare og har ikke noe å si på hvordan motor går

Posted

Er en ca midt under innsuget visst jeg ikke husker feil. Går den høyt på tomgang? Feilkoden du har der, får vi hver gang vi oppdaterer prog. vare og har ikke noe å si på hvordan motor går

Ja den går høyt på tomgang når jeg starter. og hvis jeg ikke gir gass dør den ut

Posted

Da høres det ut som du har falskluft lekkasje. Se etter i området du har skrudd i og sjekk at allt er på plass. Er og en gummi t-stykke til egr, som ligger i enden på toppen ca rett over girkassa. Den pleier å gå hull på og kan lage slike problem

Posted

Jeg får gå igjennom disse punktene du nevner i morgen

skal gi status i morgen kveld . Takk så mye.

Det får du gjøre ja, satser på du ser noe

Posted

Det var vacumslangen fra bremsekraftforsterkeren som var hoppet av nede

Jeg hengte meg opp alt for mye i feilkoder på data, så jeg tenkte overhodet

ikke på vacumslanger

Når jeg kjørte bilen ut av verkstedet i morges var det heller ikke bremser

(hard pedal) da begynte det og demre for oss hva det kunne være.

Enda en takk for at du tok deg tid til og gi meg disse tipsene.